Borcane unice de miere la Botoșani, în mai puțin de un an, au cucerit Europa.

martie 23, 2020 0 Comentarii

Produsele românești sunt foarte puțin cunoscute la nivel European, din motive destul de clare, mai ales că avem o generație tânără de antreprenori care dezvoltă afaceri puternice ce își doresc să cucerească mareile piețe. Ferma Apicola Marineac se află printre aceastea, fiind construită de către un fost student la medicină, reușind să pună pe picioare în județul Botoșani, poate cea mai solidă afacere cu miere din România.

Produse unicat, promovare, muncă, inovație, realizări dar și eșec. 

Nimic în afaceri nu se face cu ușurință și fară muncă, povestea acestei ferme începe atunci când Iustin Marineac, era un copil și din pasiunea lui pentru albine statea zi și noapte alături de bunicul său, însoțindu-l oriunde prin stupină. Pasiunea pentru apicultură nu i-a dat pace nici când deja a devenit student la medicină, după câțiva ani a renunțat la o meserie de viitor care îi oferea multe satisfacții dar și titul de doctor stomatolog. Acum se poate considera doctor în apicultură, deoarece produce și realizează o gamă variată de delicateze din miere, care tratează afecțiuni destul de grave.

După mulți ani de muncă și încercări, dezamagiri, pierderi, Iustin Marineac. a transformat o simplă afacere într-o companie ce comercializează miere la nivel European și în viitor se dorește extinderea și comercializarea la nivel Mondial prin lanțul de magazine și parteneri deja existent. Doar prin muncă și dăruire a reușit aceste performanțe și doar astfel a putut atinge cele mai înalte culmi în acest tip de afacere.

Marketing, promovare, rebranding dar și rezultate

Până acum aproximativ 1 an de zile, Ferma Apicola Marineac era ca toate celelalte afaceri cu miere, vânzările erau doar cât să susțină afacerea și nimic mai mult. Probabil că fragilitatea și pasiunea l-au facut să uite că un brand se construiește în timp și mai ales cu oameni de calitate.  Din alte surse, Ferma Apicola Marineac a ajuns pe mâinile lui Eduard Zadobrischi un tânăr antreprenor ce activează în domeniul IT&C, cu experiență în marketing, promovare, webdesign etc. Deși la început a fost o reticență din partea noastră, am aflat după câteva luni că eram cea mai vizionată stupină din România, iar în mai puțin de jumatate de an am ajuns să fim peste tot în presa națională, dar și la emisiuni televizate atât local cât și national. Cel mai frumos rezultat fiind acela câ am fost invitați în cadrul Emisiunii Viața Satului, acolo având șansa ca noi să creștem la capitolul imagine.

Ferma Apicolă Marineac, a reușit să se extindă în țări precum Germania, Italia, Anglia, Franța , Spania, Turcia, Austria, Elveția. În unele țări având și lanțuri de magazine ce comercializează toată gama de produse apicole având stocuri de la o lună la alta.

Considerăm că acest pas făcut de noi să pună bazele unei noi generații de antreprenori și recunoasterea produselor românești în Europa. Ne dorim să ne extindem în toate țările unde există cerere și mai ales români, deoarece dorim să le aducem aminte gustul și savoarea mierii românești.